goszenonix
Młody odwiedzacz
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 21:35, 20 Mar 2010 Temat postu: ITHAN |
|
|
Ithan
1. Zegar w Ithan się popsuł (9 lvl) – idź do nadzorcy baraków – teraz musisz załatwić orkiestrę bo córa nadzorcy ślub bierze – pogadaj z Alan’em przy fontannie w Torneg – i wróć do nadzorcy baraków w Ithan – da zębatki do zegara – idź do Niela przy zegarze – 712 expa + czapka elfa leśnego[ac 8, acm 7, zręczność +9 - na 9 lvl dla wszystkich] + ametyst(neutralny)o!
2. Teleport do ithan (10 lvl) – płacimy 1k złota i dostajemy 309 expa
3. Sir Galien nie lubi pająków - w magazynie obok zabij: Pająk(0/5), Nocny Pająk(0/5) - (10 lvl) – 150 złota i 690 expao!
4. Zabić szczury zza domu Unila (11 lvl) – zleca prawy strażnik przy bramie – zabij: Szczur* (0/3)[albo za domem Unila albo wyżej w jaskini] - 393 expa, 700 złota i pierścień szczurołapa (na 11 lvl dla All – wszystkie cechy +11, sa +11%)o!
5. Zdobądź mięso dla kucharki z baraków w Ithan (12 lvl) – przynieś kucharce 4 półtusze z jelenia – dostaniemy 973 expa i 350 złotao!
6. Zabić niedźwiedzie dla strażnika [prawego] bramy (14 lvl) – Zabij: Niedźwiedź brunatny (0/4) Zabij: Niedźwiedź szary (0/2) Zabij: Niedźwiedź czarny (0/2) – teraz do Unila po nagrodę – 1,4 expa i miecz półtoraręczny na 15 lvl dla wojownika i paladyna (atak 98-120, atak+siła/1,6)o!
7. Nadzorca baraków potrzebuje drewno do kominka (15 lvl) – do drwala Edgara w Ithan – potem po siekierę do Unila – w Torneg ma Szagarat się okaże – teraz musimy zabić tygrysa (jaskinia obok p.2) – i Szagarat da nam siekierę – a potem Edgar drewno – 852 expa, 2oo złota i pierścień łowcy na 15 lvl (dla wszystkich - zręczność +12, sa 12%, życie +61)o!
8. Na trakcie widziano stado czarnych wilków, które atakują nieostrożnych podróżnych (16 lvl) – zleca Roan – zabij: Szary Wilk(0/10), Czarny Wilk(0/5) - 999 expa i większa szpada na 18 lvl (wojownik, paladyn i tancerz ostrzy - atak+siła/1,2, atak 96-117)o!
9. Zabić groźnego wampira z Ithan (18 lvl) – zleca strażnik (koło Ratusza) – najpierw mamy go spróbować zabić raz – jest w lewym górnym rogu Orlej Grani – nie da się – młotek da Unil, Edgar da dwie deski, Huslin z jednej zrobi kołek ale by zrobić krzyż potrzebuje gwoździ – te da Nadzorca Baraków – zrobi też krzyż – lejemy wampira – wracamy do strażnika – da 3k złota 2,7k expa i amulet boga wojny (na 20 lvl – dla wszystkich, siła +24, zręczność +14)o!
10. Trzeba odnieść Lutnię od Huslina (19 lvl) – cel jest w Torneg przy fontannie – wróć do Huslina – 1,5k expa i 80 PH o!
11. Pomóż kucharce z baraków w Ithan (19 lvl) – Udaj się do Galisa z Torneg i kup od niego 3 ryby [koszt: 60 złota] – 3k expa i 500 złotao!
12. Zaginął wombat Andrzej, spróbuj go odnaleźć (19 lvl) – początek przy Biuletynie - udaj się do „Zajazdu u Makiny” (Ithan) i porozmawiaj z Nyquistą [rozmawiamy dokładnie – by dostać „wabik” na wombata] – idziemy na mapkę Wichrowe Szczyty [należy przejść przez 6 jaskiń i wyjść w dolnej części Szczytów – wombat leży na drzewie] – zżera nam „wabik” i wracamy do Nyquisty – 3k expa, 2k złota, 10 PH i zwój teleportujący [4 użycia] do Podgrodzia Nithalo!
13. Pomóż oswoić wombata Andrzeja (20 lvl) – początek u Nyquisty [Zajazd u Makiny] - udaj się do Tuzmer po kakao dla Andrzeja. Porozmawiaj z Dorianem [jest na lewo od Areny Gladiatorów] – sprzeda nam kakao za 3k - zaczekaj na efekt karmienia wombata - ojj i struliśmy zwierzątko.. - zdobądź od zielarza Kowelina [jest w Uroczysku] lekarstwo na bolący brzuszek Andrzeja - zbierz 3 rumianki i zanieś je Kowelinowi - przekaż lekarstwo Nyquiście - zdobądź od któregoś z handlarzy z Tuzmer ziarna kakaowca. Porozmawiaj z Derekiem [Port Tuzmer, z grubsza na środku mapki] – za 5k dostaniemy świeże kakao - zanieś kakao Nyquiście - zaczekaj na efekt karmienia Andrzeja – 5,2k expa, 25k złota, 15 PH oraz Amulet wombata [naszyjnik dla wszystkich, na 20 lvl – wszystkie cechy +13, SA 13%, życie +74, unik +2]
14. Sir Galien znów potrzebuje pomocy (21 lvl) – zabij: Nocny pająk (0/5), Zielony pająk (0/5), Pająk (0/5), Czerwony pająk (0/5), Pająk krzyżak (0/5), Trujący pająk (0/5) [wszystkie obok w magazynie i na czterech poziomach pieczary pod magazynem] – 5,8k expa, 800 złota i broń do wyboru na 21 lvl (np. miecz Sir Galena dla wojownika: atak 114-140, atak+siła/1,2, siła +15, sa 13% --- dla maga różdżka: obrażenia od błyskawic 1-413, intelekt 15, SA 13%)o!
15. Lewy Strażnik przy budynku głównym potrzebuje nowy łuk (21 lvl) – u Huslina za kwit – wcześniej trzeba przynieść drewno od Edgara [drwala z Ithan], ale ten chce 10 sztuk złota – daje drewno, z tym że Huslin nie ma dłutka – trza iść do kowala Unila (jak się zgodzimy to odda nam za drewno kasę) – ten z kolei potrzebuje żelazo z kopalni w Werbin – da je nam tam za 5 złota Pijany Górnik – wracamy do Unila – da nam dłutko – idziemy do Huslina – znika pokwitowanie i mamy łuk – wracamy do strażnika – dostajemy 1500 złota z 3,9k expa i łuk krótki (łowca, tropiciel - na 22 lvl)o!
16. Rupert chce mieć swoje popiersie, pomóż mu je zdobyć (22 lvl) – jest w ratuszu – dostaniemy zamówienie dla mistrza Johana w Karka-han – zdobądź blok Białego Marmuru – udaj się do kopalni Karka-Han (na przedmieściach) i odszukaj Gotfryda (szyb wschodni) – zabij nietoperze nękające górników: Nietoperz (0/14), Gacek szary (0/4) – dostaniemy marmur i niesiemy go Johanowi – teraz do Ruperta w Ithan – da sztabę złota wartą 10k – teraz do Johana [zabierze sztabę i da popiersie] – i do Ithan – sztaba złota (10k) i 4,3k expa
17. Kucharka z baraków musi urozmaicić żołnierzom posiłki (23 lvl) – przynieś marchewkę, pomidora i kalarepę (zakupimy u Esmerily z Domu sióstr koło Matakary) – 4,8k expa i wekiera [broń jednoręczna dla wojownika, paladyna i tancerza ostrzy: atak 120-147, atak+siła/1,2 – na 22 poziom]o!
18. Bard Grant zniszczył mapę (25 lvl) - Poproś kartografa Slina z Karka-han, aby wykonał nową – ten prosi o węgiel – ma go Joseph, pracuje w kopalni Latimera w mieście Werbin – ten potrzebuje lek ,na ból krzyża, od Amry (w Werbin) – a ta trzy kwiaty alpiny do wykonania leku – zrobi nam lek więc do Josepha – ten prosi o zabicie 4 bazyliszków na mapce niżej – da węgiel teraz do Slina – zrobi mapkę – i do Barda w Ithan – talizman trzeźwienia I (na 30 lvl dla wszystkich – przyspiesza wracanie do siebie o 25%) i 5,9k expa
19. Zabij roje szerszeni przeszkadzające kupcom, którzy podróżują traktem pomiędzy Werbin a Torneg (34 lvl) Zabij: Rój Szerszeni (0/5) (quest zleca lewy strażnik przy bramie) – są one np. w starych ruinach – 18,3k expa, 1k złota i amulet leczący na 34 lvl (leczy 500 hp z szansą 40%)
20. Rozpraw się z ghulami w Wiosce Ghuli - zleca lewy Strażnik Bramy (35 lvl) - Zabij: Ghul cmentarny (0/5), Ghul nocny (0/10), Ghul słabeusz (0/10), Ghul szaman (0/30), Ghul wojownik (0/30) oraz zabij grupowo: Dowódca Ghuli (0/1) – są one w Wiosce Ghuli (i w grobowcu) – 26k expa i naszyjnik uniku
21. Zabij orki dla Kapitana straży grodu (40 lvl) - Ork bashwooz (0/12)- Ork zhaghokk (0/12)- Ork kuurgh (0/10)- Ork trarroll (0/10)- Ork wuakl (0/-Thowar (0/1) – 17,7k expa i zbroja do wyboru dla łowcy i wojownika (40 lvl)
22. Zdobądź czapkę prawdziwego łowcy dla Huslina (79 lvl) – Przynieś Nocną czapkę Huslinowi. Szukaj Łowcy skór w okolicach świątyni Ilami (item można też kupić od graczy lub na aukcji) - 50k złota lub ulepszenie kuszy nocy [trzeba mieć wtedy taką kuszę] i 40k expa
23. Zabij Seldera i mnichów na zlecenie Jarena (80 lvl) – są w Andarum Ilami. Zabij: Chytry mnich (0/10), Przebiegły mnich (0/15), Spokojny mnich (0/15), Stary mnich (0/15), Wojowniczy mnich (0/15), Wtajemniczony mnich (0/10), Selder (0/1) – 125,2k expa i czerwony naszyjnik dla maga, paladyna i tropiciela na 80 lvl [absorbuje po 50 obrażeń magicznych i fizycznych, cios krytyczny +6%, intelekt i siła po +44, sa +48%]
Post został pochwalony 0 razy
|
|